Počas behu programu sa vyskytla chyba

Často kladené otázky:
Predpokladaný čas na čítanie: 1 min.

V posledných mesiacoch sme v programe eTlačivá nič zásadné nemenili, číže mohla nastať nejaká zmena na Vašom PC, čo spôsobuje tieto problémy.

Zmažte pracovné súbory na počítači

  1. ukončite program eTlačivá,
  2. kliknite na štart menu Windows (zvyčajne býva vo Windows vľavo dole),
  3. spustite Všetky programy / ŠEVT a.s. / eTlačivá / CacheManager,
  4. v programe CacheManager kliknite na Opraviť a následne Zavrieť,
  5. spustite program eTlačivá, prihláste sa svojou GRID kartou a overte, či sú problémy odstránené.

Skontrolujte čí mate nastavenú nejakú predvolenú (default) tlačiareň.

  1. spustite Ovládací panel
  2. kliknite na Zariadenia a tlačiarne
  3. skontrolujte čí je niektorá z tlačiarni nastavená ako predvolená

Pokúste sa preinštalovať eTlačivá

  1. stiahnite si program eTlačivá z https://www.etlaciva.sk/install/eTlaciva.exe
  2. spustite inštaláciu

Ak by to nepomohlo

  1. ukončite program eTlačivá,
  2. kliknite na štart menu Windows (zvyčajne býva vo Windows vľavo dole),
  3. spustite Všetky programy / ŠEVT a.s. / eTlačivá / InfoChecker,
  4. keď program InfoChecker skončí kontrolu systému, kliknite na Odoslať údaje,
  5. vyplňte číslo Vašej GRID karty a kliknite na Odoslať.
Pomohol Vám tento článok?
Nie, nepomohol: 0
Počet zobrazení článku: 31

Ďalšie informácie

Konfigurácia služby Podpisuj
Tvorba Autorizačných doložiek k rovnopisom Rozhodnutí
Loading