Aký procesný význam má kód 1003?

Často kladené otázky:
Predpokladaný čas na čítanie: < 1 min.

Nejde o žiadnu Vašu chybu, ani chybu programu eŠkola, ale že server Centrálneho registra

je preťažený a možno dochádza aj k výpadkom.

Odporúčaný postup

  1. Pre istotu si v programe eŠkola, na pohľade „Údaje o škole“ skontrolujte na záložke „CR“, či máte správne vyplnené eduID školy.
  2. Skúste poslať žiadosť o eduID opakovane.
  3. Ak by opäť došlo ku chybe, obráťte sa na poradenskú službu Centrálneho registra (helpdesk@iedu.sk, telefón: +421 800 138 033 – voľba 1).
Pomohol Vám tento článok?
Nie, nepomohol: 0
Počet zobrazení článku: 126

Ďalšie informácie

Ako postupovať, ak chýba údaj „Dĺžka štúdia“?
Do výkazu systém nenačíta počet tried, kapacitu a poplatok za materskú školu. Prečo?
Loading