Do výkazu systém nenačíta počet tried, kapacitu a poplatok za materskú školu. Prečo?

Často kladené otázky:
Predpokladaný čas na čítanie: < 1 min.

Ako prvý krok odporúčame prihlásiť sa do programu eŠkola a na pohľade „Údaje o škole“ skontrolovať pozorne údaje na záložkách „CR – MŠ“, „CR – vybavenosť“. Takisto na záložke „CR“ skontrolujte či je zaškrtnutá položka „Odosielať údaje ŠaŠZ“.

Ak ste si istá, že údaje sú v poriadku, odporúčame zopakovať export do CR a prevzatie výsledkov exportu. Ak by napriek tomu, že ste zaslali do  CR presné údaje, boli údaje na výkazoch nesprávne, odporúčame poslať podnet na helpdesk@iedu.sk, prípadne priamo na MŠVVaŠ SR.

Pomohol Vám tento článok?
Nie, nepomohol: 1
Počet zobrazení článku: 173

Ďalšie informácie

Aký procesný význam má kód 1003?
Kde môžeme zadať údaj o kapacite MŠ na základe rozhodnutia RUVZ?
Loading